środa, 3 grudnia 2014

Pilch, Tomasz - info

Radny Powiatu Tarnowskiego 2014-2018
Rada Powiatu Tarnowskiego


nowiny24.pl
Szerzyny są już nasze
Autor: Adam Warzocha


Tomasz Pilch Firma usługowa - szkolenia i doradztwo


Tomasz Pilch - FaceBook


Nauczyciel w Zespole Szkół w Szerzynach


"Info" z biegiem czasu będzie aktualizowane.
Jeśli pragniesz odnaleźć to lub inne “info” wpisz w okienku po lewej, na górze, nazwisko.

Jeśli ktoś z Państwa znajdzie w sieci informacje dotyczące naszych radnych, proszę w komentarzu podać link.

6 komentarzy:

  1. Miałem do załatwienia sprawę w Starostwie Powiatowym w Tarnowie w dniu 28-11-2004r. Nie wiedziałem, że w tym dniu zbierają się radni powiatowi, ale powiadomił mnie o tym parkingowy jak chciałem wjechać i zaparkować auto pod urzędem ok godziny 12. Zapytał tylko czy na sesję, jak odpowiedziałem że nie to poinformował mnie że tylko mogą wjechać na parking dla petentów z tyłu urzędu ci którzy udają się na sesję.
    Zapytałem więc o której jest sesja - parkingowy powiedział że za godzinę - więc prosiłem go żebym mógł oczywiście za opłatą wjechać na pół godziny na parking bo więcej czasu nie zajmie mi załatwienie sprawy.
    Parkingowy stanowczo powiedział nie, więc zapytałem go gdzie mogę zaparkować auto, odparł mi że to nie jego sprawa, żebym poszukał.....
    Objechałem kilka ulic zawalonych samochodami i w końcu znalazłem miejsce ok 0,5 km od urzędu pedałując do parkometru jakieś 200m tam i z powrotem.
    Straciłem na to ok. pół godziny, a jak się później okazało sprawę załatwiłem w 25 min.
    Wychodząc z urzędu spotkałem po drodze kroczących radnych m.in. i Pana Pilcha, któremu nie powiedziałem dzień dobry, bo miał głowę odwróconą w drugą stronę i patrzył po murach nie na ludzi na chodniku.
    Widzę że urząd jest dla urzędników a nie dla obywatela!
    Myślę, że jakby radni spróbowali tak jak szary obywatel poszukać miejsca do zaparkowania samochodu to by się im nic nie stało, a spacerek kilkuset metrowy wpłynąłby na poprawę krążenia.
    WIDAĆ URZĄD JEST DLA URZĘDNIKA NIE OBYWATELA !!!!!!!!!!!
    CIEKAWE CZY RADNI PŁACĄ ZA PARKING JAK WSZYSCY OBYWATELE!!!!!!!!
    Może Pan Pilch i Gabryel odpowiedzą czy zapłacili za parkowanie.
    Petenci w urzędzie klęli na tę sytuację, mogli radni posłuchać jakby chcieli, facet stojący obok mówił że pracuje w Austrii 8 lat i taka sytuacja tam jest nie do pomyślenia.
    BRAWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jestem ciekaw kiedy pan poda zarobki nie tylko wójta ale radnych z powiatu . czy to prawda że radny powiatowy może zarobić miesięcznie 3 tysiące złotych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radny Powiatowy, Wacław Sychta, jako v-ce przewodniczący, w 2013 r., z tytułu pełnienia obowiązków społecznych otrzymał 25,190 zł.

      Usuń
  3. CIĄGLE NIE WIEMY ILE MAJĄ NASI BOHATEROWIE W GMINIE.

    OdpowiedzUsuń
  4. to wychodzi na to że biorą ponad 2 000 zł miesięcznie na rękę to CUDOWNIE

    OdpowiedzUsuń