piątek, 1 kwietnia 2016

GAS “Rozwój Szerzyny 2015” posiada dwa różne zestawienia faktur.

W marcu 2016 r. zwróciłem się do Gminnej Akademii Sportu “Rozwój Szerzyny 2015” o przesłanie mi skanów faktur VAT i Rachunków związanych z gminną dotacją w wysokości 10.000 zł. w ramach programu “Przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym”.

Zarówno prezes GAS Adam Setlik jaki i wiceprezes Maciej Żyrkowski zlekceważyli mój wniosek o skany i przesłali niewiele mówiące zestawienie Faktur i Rachunków, gdyż są tam tylko “cyferki”. Nie wiadomo komu z imienia i nazwiska i za co zapłacono oraz jaki sprzęt zakupiono.

W tym samym czasie wystąpiłem do Gminy o skany dokumentów sprawozdań końcowych związanych z rozliczeniem się GAS z otrzymanej dotacji. Wśród tych dokumentów nie ma skanów faktur i rachunków ale są zestawienia.

W ten sposób wszedłem w posiadanie dwu zestawien. Zestawienia wysłanego do Gminy i zestawienia przesłanego do mnie, prezesa miejscowego RKW.

Zestawienie przesłane do mnie jest poprzedzony pismem Macieja Żyrkowskiego, zarzucającego mi różne rzeczy, m.in. niekompetencję i próby manipulowania odczuciami społecznymi. Jednocześnie Żyrkowski nadmienia, że GAS nie ma nic do ukrycia jeśli chodzi o rozliczenie.

Czyżby?

Porównajmy oba zestawienia faktur związanych z “Przeciwdziałaniem uzależnieniom i patologiom społecznym”.

Zestawienie przesłane do Gminy jest opatrzone podpisem prezesa Adama Setlika pod oświadczeniem, że “wszystkie podane w niniejszym sprawozdaniu informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym” oraz urzędową adnotacją Janusza Mikruta - BEZ UWAG.

Przesłane do mnie zestawienie nie było opatrzone podpisami, choć w znacznej części wyglądało podobnie, z tym, że w moim zestawie były 3 rachunki i 8 faktur - razem 11, a w zestawie przesłanym do gminy także 3 rachunki ale 7 faktur - razem 10.

Suma wydatków w obu zestawieniach jest różna i wynosi z dotacji:
zestaw dla gminy - 10,000 zł.,
zestaw dla mnie - 9.999,80 zł.
a kwota całkowita która zapłacono:
zestaw dla gminy - 10.013,46 zł,
zestaw dla mnie - 10,331,51
W obu zestawach mamy 3 różne faktury na różne kwoty.

W zestawie dla gminy na 7 pozycji zapisana jest faktura - FV 1481/15 na kwotę 4.011,00 zł.

W przesłanym do mnie zestawie, na 7 pozycji jest odnotowana faktura - FV 1/09/2015 na kwotę 3.499,80 zł. oraz na 8 pozycji faktura - FV 2/09/2015 na kwotę 829,25 zł.

Te trzy faktury to wydatki na sprzęt sportowy. Pozostałe rachunki i faktury są identyczne jeśli idzie o numer i kwotę.

Bez komentarza. 
Proszę sprawdzić samemu.

Link do rozliczenia przesłanego do Gminy.
Zestawienie Faktur i (rachunków) na 8 stronie od góry.

Link do pisma i zestawienia Faktur i (rachunków) przesłanego do mnie przez Żyrkowskiego na 2 stronie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz