piątek, 1 kwietnia 2016

No,proszę. A jednak można!

Dziś, 1 kwietnia 2016, po dwukrotnych “prośbach i groźbach” oraz miesiącu oczekiwania na skany faktur i rachunków od GAS “Rozwój-Szerzyny 2015” otrzymałem w końcu część tego o co wnioskowałem.

A mianowicie skany 10 faktur i rachunków oraz właściwe zestawienie tychże, tożsame do tego co otrzymałem z Gminy, związane z rozliczeniem się GAS-u z dotacji 10 tys. zł. w ramach programu Profilaktyki Przeciwdziałania Uzależnieniom i Patologiom Społecznym.

Ponadto wiadomość następującej treści:

Szanowny Panie,
w nawiązaniu do informacji, która udzieliłem Panu 31.03.2016r. dotyczącego zapytania z dnia 18.03.2016r. informuję, że omyłkowo wysłałem błędny (roboczy) wykaz wydatków. Jako uzupełnię wysyłam właściwy wykaz i dołączam skany faktur związane z wydatkowaniem środków w ramach programu Profilaktyki Przeciwdziałania Uzależnieniom i Patologiom Społecznym w roku 2015. Za komplikację przepraszam.

Z wyrazami szacunku w imieniu Zarządu GAS Szerzyny 2015 Maciej Żyrkowski.

Uprzejmie dziękuję!
Tak trzymać Panie Żyrkowski. Przecież takie proste.

Link do skanu faktur i rachunków


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz