niedziela, 16 października 2011

Smutna powyborcza konstatacja


W roku 1997 z drzewa ołtarza ojczyzny na Jasnej Górze wykonano krzyż. Ten krzyż 14 lat temu, 19 października 1997 r., podczas Mszy Świętej w intencji Ojczyzny leżał na grobie księdza Jerzego Popiełuszki na Żoliborzu.

Po Mszy Świętej matka ks. Jerzego, Marianna Popiełuszko przekazała krzyż parlamentarzystom. Ten krzyż wisi dziś w polskim Sejmie.

Ten właśnie krzyż, powołując się na prawa zawarte w Konstytucji, chce usunąć Palikot.

W naszej wsi, 60 osób oddało ważny głos na Palikota, dalsze 108 na Platformę, z której wywodzi się Palikot i jego Ruch. Większość tych 168 mieszkańców naszej wsi, co niedziela 'pokazuje się' na Mszy Św. w miejscowym kościele.

Z tego, kilku sympatyków Palikota i Platformy zasiada w Radzie Gminy Szerzyny.

Wstyd i hańba! 

6 komentarzy:

  1. Radni Gminy Szerzyny mało tego że są członkami P.O. i popierają takich ludzi jak Palikot ale w przeszłości niektórzy należeli do PZPR a obecnie są prawą ręką kś. M---i . Starsi mieszkańcy Czermnej pamiętają kto był w ZOMO i kto chciał rządzić i kto dalej rządzi . Obecnie przynajmniej nie noszą mora zomowskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie bardzo rozumiem o co Michalskiemu chodzi.. co ma wspólnego Partia Palikota i jego dziwne pomysły z PO ?? przecież to dwie różne partie!! a że kiedyś Palikot należał do PO to już historia.

    a pan, członek PiSu chodzi pan do kościoła?? w Ołpinach pana niewidziałam..

    "POpieram PO"

    OdpowiedzUsuń
  3. POmyśl trochę to może wymyślisz. Jeżeli członkowie PISu zdaniem poprzedniczki muszą chodzić do kościoła to gdzie muszą chodzić członkowie PO może na PO...w

    OdpowiedzUsuń
  4. Michał Piotrowski19 października 2011 10:28

    Do Pani, która nie widzi. Jeśli nie widzi Pani związku Palikota z PO to nie wiem czy pani współczuć, czy pogratulować poczucia humoru...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zyta Gilowska też jest związana z PO , minister Sikorski jest związany z PiSem, Miller jest związany z Samoobroną, Kluzik-Rostkowska to jest całkowita porażka dla PO ale pochodzi z Pisu , tak samo Palikot jest związany z PO , Palikot zawsze miał durne pomysły, ale naszczęście już nie należy do PO, więc o co michalskiemu chodzi?? że ktoś głosował na PiS to nie oznacza że ma opluwać wyborców PO !!

    "POpieram PO"

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedź Pani, 'która nie bardzo rozumie'i tym, którzy 'POpierają PO'.

    Po pierwsze,
    mimo, że nie widziała mnie Pani w kościele w Ołpinach, to ja, nie tylko popieram ale i czynnie działam w partii, która m.in. 'broni krzyża' i wartości z krzyżem związanych.

    Na sztandarach PiS są wypisane hasła - 'Bóg, Honor, Ojczyzna' . Ja te hasła popieram i w ich imię działam.

    Pani zaś POpiera partię, w której było i jest wielu ludzi, którzy 'krzyż' POtajemnie zwalczają.

    Zamiast w 'Boga' - wierzą w mamonę, zamiast poczucia 'Honoru' - są uległoli i włażą silniejszemu w 'dupę bez mydła', zamiast Ojczyzny - okazują służalstwo obcym, broniąc lub zabiegając o ich interesy.

    Po drugie,
    w ubiegłym roku, na zebraniu wiejskim w Ołpinach, Grzegorz Godfryd, członek i działacz szerzyńskiej Platformy, ten który jak sądzę, 'skaptował' do partii kilku tutejszych 'lemingów', też ubolewał nad tym, że 'mnie nie widział w kościele'.

    Wówczas mu nie odpowiedziałem, ale skoro pytanie 'wraca' postaram się dać Pani i Godfrydowi, któtką odpowiedź.

    1. W deklaracji partyjnej PiS nie ma pytania dotyczącego 'wyznania', jest natomiast pytanie czy przynależało się do PZPR. Do PZPR nie należałem.

    Z tego co wiem, do Patformy, może przystąpić każdy, niezależnie od tego jakie ma poglądy i co w w życiu robił a 'rwie się do koryta'. W Platformie jest zatem miejsce dla byłego członka PZPR, ubeka, TW, zdrajcy narodowego interesu czy urodzonego po 89 r. 'leminga' lub 'POżytecznego idioty' - PO prostu dla każdego, w tym i dla tych, którzy POtajemnie walczą z polskością i kulturą chrześcijańską oraz popierają działania niezgodne z narodowym interesem.

    Czy większość z 'lemingów' i 'pożytecznych idiotów' jest tego świadoma czy nie, to zupełnie inna kwestia.

    Mnie Michalskiemu takie towarzystwo nie odpowiada.

    2. Jeśli idzie o odpowiedź na pytanie Godfryda.
    Ja, nigdy tego Pana nie widziałem w towarzystwie młodych kobiet, za to (jak słyszałem) dużo czasu spędza w towarzystwie młodych chłopców, członków drużyny piłkarskiej.

    No, ale to w końcu o niczym nie świadczy, z wyjątkiem tego, że być może jest wiernym 'kibolem' szerzyńskiej drużyny.

    Kończąc, pozostaje mi żywić nadzieję, że w końcu 'coś Pani zrozumie'.

    OdpowiedzUsuń