środa, 12 października 2011

Michalski uniewinniony - Kmiecik vs Michalski


Dziś, 12 października 2011 r. o godz. 9:45 w sali nr 2 Sądu Rejonowego w Tarnowie odbyła się ostatnia rozprawa w sprawie z oskarżenia publicznego (przez Policję) z art. 124 paragraf 1 kw (niszczenie mienia wartości poniżej 250 zł.)

Policja obwiniła mnie, na podstawie zawiadomienia złożonego przez Stanisława Kmiecika, że 'w wyniku siłowego zerwania (jego plakat, wartości 1 zł.) uległ zniszczeniu'.
Kmiecik domagał się ścigania Michalskiego i Strugały.

Zawiadomienie Kmiecika okazało się nie uzasadnionym, szkalującym mnie donosem. Żaden ze świadków, nawet sam poszkodowany Kmiecik, nie potwierdził przed sądem, że zniszczyłem w/w plakat.

Dziś na rozprawę nie wstawił się poszkodowany Kmiecik ani świadek Jan Kołek, którego sędzia nakazał doprowadzić, bo mimo nakładanych kar finansowych nie wstawiał się na rozprawy.



SSR Piotr Henich, odczytał oświadczenie Policji, stwierdzające, że świadka Jana Kołka nie było w miejscu zamieszkania oraz z uwagi na nieobecność, zeznanie świadka złożone 8 grudnia 2010 r. na Policji w Tuchowie.

Po czym wraz z oskarżycielem publicznym opuściliśmy salę rozpraw. Po powrocie sędzia odczytał wyrok.

Obwiniony Michalski został uznany NIEWINNYM zarzucanego mu czynu.
Kosztami, trającego bez mała rok procesu został obciążony Skarb Państwa.

Wyrok jest jeszcze nieprawomocny, bo stronom przysługuje odwołanie.

Ja odwoływać się nie będę a Policja nie ma podstaw.


Policja została 'zrobiona w konia' przez Stanisława Kmiecika. Sam pokrzywdzony Stanisław Kmiecik w tym procesie nie podjął się roli oskarżyciela posiłkowego.




8 komentarzy:

  1. Jeszcze jedna kompromitacja Wójta Kmiecika!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niewinny?? czyli można na terenie Gminy ździerać plakaty wyborcze i można zaśmiecać nimi!??! Polska krajem bezprawia!! Panie Michalski! to pytanie kieruję do pana!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kłamliwą informację o tym, że 'zdzierałem plakaty' rozpowszechnił dupek o ubeckiej mentalności ukrywający się pod pseudonimem 'boci9999'. Po uprawomocnieniu się wyroku opiszę całą sprawę w szczegółach.
    Póki co, tytułem wyjaśnienia podaję. Ulotki i plakaty PiS zdzierali i zaklejali 'nieznani sprawcy'. To nie sympatycy PiS zdzierali i zasłaniali plakaty innych kandydatów - proszę obejrzeć video-klipy na tvSzerzyny.
    Mimo, że Policja wszczęła w tej sprawie dochodzenie nie udało się odnaleźć sprawców.

    Moją ulotkę wyborczą dwukrotnie zasłonił także 'nieznany sprawca'. Pierwszy raz a było to w sobotę odpiąłem plakat Kmiecika, bo był przypięty szpilkami i przyszpiliłem poniżej w wolnym miejscu na tablicy, co nagrałem na viveo-klipie. Następnego dnia plakat Kmiecika nie był przyszpilony a przylepiony taśmą. Żeby odsłonić swoją ulotkę odkleiłem a nie 'zdarłem' plakat Kmiecika, który trzymał się słabo, bo podłożem był steropian, i przykleiłem poniżej.
    Jak wynika z zeznań 3 świadków plakat odpadł zaraz jak odszedłem, co dla tych osób stojących w odległości co najmniej 50 m od tablicy mogło się wydawać, że plakat 'rzuciłem'.
    Na uwagę zasługuje fakt, że żaden z tych świadków nie był w stanie określić co było pod 'zerwanym' plakatem ani nawet tego, w którym miejscu na tablicy był umieszczony plakat Kmiecika.
    Wygląda na to, że albo się zmówili albo ulegli narracji rozpowszechnionej przez 'boci9999', że 'Michalski zdzierał plakaty' i 'że są świadkowie'.
    Plakat Kmiecika nie był przedarty. Podniósł go, w chwilę po tym jak spadł, Marcin Wójcik i ponownie przykleił, ten sam Wójcik, którego Kmiecik przyjął krótko po rozprawie w dniu 10 marca 2011 r. przyjął do pracy w gminie.
    Zaśmiecać można śmieciami. Plakat Kmiecika, który nie dłużej niż minutę leżał na trawie lub chodniku nie był więc śmieciem a pełnowartościowym materiałem wyborczym.
    - Lech Michalski -

    OdpowiedzUsuń
  4. nalezało się to wójtowi jak psu kość czyżby zaczęły mu się kłaść kłody pod nogi parlament nie pomógł brawo0 panie michalski tak trzymać

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Michalski! Wystąp Pan na byle jakiej podstawie o udostępnienie IP komputerów, z których zamieszczane są komentarze między 7:30 a 15:30 i przekonamy się skąd pochodzą. Urzędnik z UG czy ze szkoły w Czermnej? Przyzwoici ludzie o tej porze pracują i nie mają na to czasu żeby zamieszczać komentarze, a ich charakter świadczy o powyższych przypuszczeniach

    OdpowiedzUsuń
  6. Dyrektor Sychta ujawnił wykształcenie Marka Antasa czy dalej ukrywa ?

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie jak to jest z tym wykształceniem. Kupione przy pomocy ks. M...i czy legalnie zrobione ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Michalski lepiej trzymaj się tej paciary i do Czermnej nie wtykaj nosa. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń