poniedziałek, 4 maja 2015

Kampania wyborcza Michalskiego na Sołtysa Ołpin.

Odsłona 4. Nie bójta się Wójta!


Swoją działalność społeczną na terenie gminy Szerzyny, nie rozpocząłem wczoraj. Oto sprawa Adama N., którą się zająłem i doprowadziłem do pomyślnego, dla potrzebującego pomocy, końca.


Pan Adam to człowiek, po nieszczęśliwym wypadku, sparaliżowany, na wózku inwalidzkim, potrzebujący 24-godzinnej opieki pielęgniarskiej
.
Dopóki żył jego ojciec, mieszkali razem, ojciec opiekował się synem a pielęgniarka z gminy przychodziła na parę godzin dziennie. Po śmierci ojca, gmina umieściła Pana Adama w domu opieki, w pobliskiej miejscowości.


W 2011 r. władze gminy, w której mieścił się dom społecznej pomocy, zdecydowały zamienić dom opieki, który nie przynosił dochodu na przedszkole, które dawało zyski. Podopiecznym dano możliwość wyboru nowego miejsca. Pan Adam wybrał nowe miejsce, dom opieki w Tarnowie.


Ale nasz ówczesny wójt postanowił przenieść Pana Adama, wbrew jego woli do Gorlic, tylko z tego powodu, że tam rachunek dla gminy, za utrzymanie podopiecznego był niższy niż w Tarnowie.


Kiedy się o tym dowiedziałem, poproszony przez Pana Adama wkroczyłem do akcji i poprzez szereg odwołań od decyzji wójta, złożonych w SKO w Tarnowie a później założenie sprawy w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Krakowie, doprowadziłem do tego, że Pan Adam zamieszkał tam gdzie sobie życzył, w Tarnowie i mieszka tam do dziś.

Poniżej jeden z wielu krótkich video-klipów z akcji, siłowego uprowadzania Pana Adama, z terenu jego rodzinnego gospodarstwa. 



Gdzie był wtedy Sołtys Gabryel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz