poniedziałek, 4 maja 2015

Jaka władza, takie sądy!

Dnia 24 kwietnia 2015 r. powiadomiłem Prokuraturę Okręgową w Tarnowie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Prezydenta Miasta Tarnowa, z uwagi na to, że naruszono prawo podczas czynności losowania członków obwodowych komisji wyborczych.

Oto cytat opisujący przebieg losowania:
Pani dokonująca czynności losowania odkładała jedną z 9 kopert do szklanego naczynia stojącego obok, po czym mieszała koperty w drugim szklanym naczyniu i losowała koperty wraz z numerami. Po czym pokazywała i odczytywała numer i nazwisko wylosowanego kandydata. Stwarzało to tylko pozór losowania a w rzeczywistości było trickiem, magiczną sztuczką.

W oddzielnym piśmie, zwróciłem się do Komisarza Wyborczego Okregu Nr 20 w Tarnowie o unieważnienie w/w losowania, dołączając zawiadomienie złożone w Prokuraturze.

Dnia 27 kwietnia 2015 r. Prokuratura Okręgowa powiadomiła mnie, że przesłała moje zawiadomienie do Prokuratury Rejonowej, celem nadania dalszego biegu.



Dnia 29 kwietnia 2015 r. Przewodniczący OKW w Tarnowie Jacek Satko przesłał mi pismo następującej treści: “Po zbadaniu Pana zarzutów zawartych w piśmie z dnia 24 kwietnia 2015 r., nie stwierdziłem nieprawidłowości dotyczących czynności losowania cłonków obwodowych komisji wyborczych w Tarnowie.

Wpisałem do wyszukiwarki nazwisko - Jacek Satko i oto co znalazłem.
taki wpis:
I w końcu po dwóch miesiącach kręcenia sam Prezes Sądu Okręgowego w Tarnowie Jacek Satko broniąc swojego kolegę sędziego Jakuba Boryczko i dostawcę alkoholu adwokata Bystrzonowskiego - udając ze zbadał sprawę - hee. niby jak? - z IG mniej niż 50? - całym swoim autorytetem stwierdza że cyt.: Po zbadaniu akt postępowania prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Tarnowie, nie dostrzegł uchybień w sposobie jego prowadzenia...  - bajer w tym, że zarówno sąd tarnowski jak i prokuratura powinna się wyłączyć z osądzania swoich urzędników, ponieważ to po prostu nieetyczne i niezgodne z prawem.
Jak widzimy w Tarnowie każdy przekręt jest możliwy, dlatego aferzyści i wszelcy przestępcy walcie do tego sądu - tam króluje prywata i można zakupić sobie dowolnego prokuratora, czy sędziego włącznie z prezesami tych sądów: SSR Zbigniew Zabawa i SSO Jacek Satko.

Jak widać sędzia Satko do perfekcji opanował jedno stwierdzenie: “po zbadaniu ... nie stwierdziłem nieprawidłowości, Sąd nie dostrzegł uchybień …”

Na czym polegało owo “badanie”, Komisarz/Sędzia nie kwapi się wyjaśnić czy uzasadnić.  No cóż, jaka władza takie sądy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz