środa, 5 listopada 2014

PSL robi kampanię za publiczne pieniądze?

Dziś, 5 listopada 2014 r. powiadomiłem Policję o możliwości popełnienia wykroczenia przez Urząd Gminy Szerzyny, wydawcę broszury zatytułowanej “Sprawozdanie z działalności samorządu 2010 - 2014”, z uwagi na fakt, że na 16-tej stronie znajduje się materiał reklamujący kandydatów KWW “Samorządni Gminy Szerzyny, wójta Kmiecika i 15-tu kandydatów na radnych gminy oraz trzech kandydatów KW PSL na radnych powiatu i kandydata do Sejmiku Województwa Małopolskiego - Sorysa.

W materiale, o którym mowa powyżej, brak oznaczenia żródła pochodzenia i finansowania reklamy. Na samym dole strony widnieje napis KWW “Samorządni Gminy Szerzyny”, choć Gabryel, Górka, Rapała-Pawluś i Sorys nie są kandydatami KWW “Samorządni Gminy Szerzyny” a KW PSL.

Na stronie tej, nie ma też informacji dotyczącej finansowania tej reklamy. Domniemywać należy, na podstawie stopki redakcyjnej, że reklama została sfinansowana z publicznych środków, z kasy Gminy Szerzyny.

W zawiadomieniu domagam się wszczęcia postępowania oraz przesłuchania świadków, w tym: pełnomocników wyborczych KWW “Samorządni Gminy Szerzyny” i KW PSL oraz wójta - Stanisława Kmiecika.

Wygląda na to, że za publiczne pieniądze wójt Kmiecik, robi kampanię wyborczą kandydatom PSL, sobie i kandydatom KWW, z którego sam kandyduje.

Takie praktyki są prawem zakazane, no ale pewnie wójt znowu “nie wiedzioł”.


NIE BĄDŹ FRAJEREM!
NIE GŁOSUJ ZA PSL-em!

17 komentarzy:

  1. Kmiecik nigdy nic nie wie a jak się dowie to jest pełno w NOCNIKU NAROBIONE no i sie dowiedzioł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z ciebie bolszewicki CHAM!!!!!!!
      Tera się i ty dowiedzioł!

      Usuń
  2. Panie Michalski znowu mam zamęt w głowie już mieliśmy głosować na starego niedzwiadka a tu taka odmiana będziemy głosować na Asa pik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co panu i koledze obiecał ten przyszły młody wójt że na Podlesiu będzie piwo!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  3. Winę jak Pan kiedyś powiedział trzeba udowodnić! Jeśli Pan zgłosił odpowiednim organom o "o możliwości popełnienia wykroczenia przez Urząd Gminy Szerzyny" to należy zaczekać aż wina zostanie udowodniona, bo w tej chwili jest BOLSZEWICKIM DOMNIEMANIEM LUB POMÓWIENIEM.
    NIEWINNOŚCI SIĘ NIE UDOWADNIA!
    DOMNIEMANIE TO JESZCZE NIE WINA -PRAWDA!!!!
    Widzi pan jak bolszewia się uczy z Pana wywodów.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to dopiero komentarz dotyczący sprawy - ale to cie człowieczku cieszy bo taki komentarz akceptujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzesiu z swoim programem pewnie będzie musiał siedzieć co najmniej 5 kadencji skąd wezmie na to pieniędzy a my dożywotnie go nie chcemy , już lepiej głosujmy na niedzwiadka śpiocha .

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Michalski jest Pan mądrym człowiekiem i nie dał się pan nabrać. Jednak przeciętny obywatel gminy myśli , że to co pisze w tym sprawozdaniu " jest święte".
    I tak się nam robi wodę z mózgu za nasze własne pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewygodne wpisy się usuwa,,,beeeeeeeee.....BOLSZEWIA.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętaj Panie Michalski żeby przed tymi wyborami nie zrywał pan plakatu wyborczego przeciwnych kandydatów bo na policje zgłoszą i znów będziesz miał problemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Wójcik, widać że niezbyt uważnie czyta Pan mojego bloga.
      Wpisz Pan w wyszukiwarce, po lewej stronie - Kmiecik vs Michalski - i przeczytaj co tam napisane, lub skopiuj poniższe linki.

      http://straznikprawobywatelskich.blogspot.com/2011/09/swiadka-trzeba-doprowadzic-sia.html

      http://straznikprawobywatelskich.blogspot.com/2011/10/michalski-uniewinniony-kmiecik-vs.html

      Obwiniony Michalski został uznany NIEWINNYM zarzucanego mu czynu.
      Kosztami, trającego bez mała rok procesu został obciążony Skarb Państwa.




      Usuń
  9. Panie Michalski, akurat na temat wyborów i w tym czasie przeglądam bardzo dokładnie Twojego (pseudo strażniku) bloga i śmiać mi się chce (fakt czasem zdarzy sie Panu napisać coś sensownego, ale rzadko) . jeden jakiś mało znaczący świadek nie zgłosił sie na rozprawe ( i już miałęś o czym pisać) i przez to prawie rok toczyła sie sprawa a Ciebie nie słusznie oskarzyli , zostałęś uniewinniony ale nie napisałeś że nie zerwałeś plakatu ! Ja myśle ze zostałeś uniewinniony za niską szkodliwość społeczną a nie za fakt jaki dokonałeś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Marcinie. Czy Pan jest tym facetem co zeznawał przeciwko mnie, po czym dostał robotę, na jakiś czas w Urzędzie? Nie zerwałem plakatu, tylko odsłoniłem swoją ulotkę zaklejoną po raz drugi przez ulotkę Kmiecika i przykleiłem ją poniżej. Na youTube, umiesciłem klip, jak odsłaniałem, po raz pierwszy, swoją ulotkę. To, że odpadła, jak Pan zeznał, po moim odejściu, nie było moją winą. Żaden ze świadków, łącznie z Panem, nie zeznał, że zniszczyłem ulotkę Kmiecika o co byłem oskarżony. W pierwszym podejściu sędzia ukarał mnie grzywną w wys. 100 zł. "za zaśmiecanie". Odwołałem się i w drugim podejściu, zostałem uniewinniony. W czasie rozprawy, wyszło na to, jak zeznał świadek, że to pełnomocnik wyborczy Kmiecika zmontował całą sprawę przeciwko mnie.

      Usuń
  10. Panie Lechu, to ja zeznawałem w sądzie, ale nie przeciwko Panu ale w sprawie zrywania plakatu, wydaje mi się że miał pan jednak coś na sumieniu skoro pisze pan że zeznawałem przeciwko Michalskiemu. Praca w Urzędzie niestety zbiegła się czasowo ze sprawą w sądzie i łączysz te dwa wydarzenia ze sobą, jest pan żałosny.
    Niewiem kto postanowił zgłosić to na policje, dla mnie byłeś i jesteś pseudo strażnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Panie Marcinie, "w sprawie" zeznaje się na Policji lub prokuraturze. W sądzie jest się świadkiem oskarżyciela lub oskarżonego. Pan był świadkiem oskarżyciela. Pan świadczył przeciwko mnie. Na sali rozpraw widziałem Pana "z kucykiem" a tydzień lub dwa później zobaczyłem Pana ostrzyżonego w Urzędzie Gminy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Panie Lechu nie będę już tego komentował bo ma pan swoje zdanie i tego zdania pan nie zmieni , mimo że myśli masz błędne na ten temat.

    OdpowiedzUsuń