sobota, 8 listopada 2014

Kampania Wyborcza

Kampania wyborcza w Nowej Słupi, prowadzona przez towarzyszy z PSL.

Podobnie rzecz się miała w naszej gminie, w poprzednich wyborach.

Obwieszczenia wyborcze były tak naklejane, by zakrywały plakaty wyborcze. Te karygodne wyczyny zgłosiłem na Policji ale nic z tego nie wyszło. Urzędnicy odpowiedzialni za wywieszenie Obwieszczeń wszystkiego się wyparli a świadków oczywiście nie było.

Moja jedna ulotka,wydrukowana na komputerze, którą wywiesiłem na tablicy ogłoszeń w Ołpinach, była dwukrotnie zakrywana plakatem kandydata Kmiecika. W końcu, nieznani sprawcy, moją ulotkę zniszczyli.

Kiedy dwukrotnie odsłoniłem swoją ulotkę a plakacik Kmiecika umieściłem poniżej, to Kmiecik oskarżył mnie o "siłowe zerwanie i zniszczenie jego plakatu" wartości 1 zł.

Sprawa w Sądzie toczyła się przez rok, zanim zostałem uniewinniony. Koszty procesu poniósł Skarb Państwa.

A teraz proszę posłuchać jak "zielone ludziki" z PSL, ze sobą rozmawiają.




2 komentarze:

  1. Panie Michalski czy wie pan ile kosztowała impreza na podlesiu w remizie organizowana przez inż.Kmiecika na 80 osób w dniu 03-11-2014 Obsługa była z Grodzkiej . Żarcia i picia było dowoli . Obecni oczywiśćie byli członkowie PSL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to jest komentarz do kampanii w Nowej Słupi - jełopie!
      Panie MICHALSKI - powinien być BAN!
      Nie śpij Pan!
      Czyżby zasady się zmieniły!!!!!!!!

      Usuń