niedziela, 11 września 2011

Następna runda w Sądzie - Kmiecik vs Michalski

Jutro, 12 września 2011 r. o godz. 11:45 w sali nr 2, w Sądzie Rejonowym w Tarnowie odbędzie się kolejna rozprawa przeciwko mnie. Na podstawie zawiadomienia dokonanego przez Stanisława Kmiecika, Policja oskarżyła mnie o to, że w dniu 14 listopada 2010 r. około godz. 12:10 w miejscowości Ołpiny umyślnie uszkodziłem plakat wyborczy poprzez zerwanie go z tablicy ogłoszeniowej, wartość plakatu wynosi 1 zł.,na szkodę Stanisława Kmiecika.
Z uwagi na to, że żaden ze świadków, nawet poszkodowany Kmiecik, nie stwierdził przed sądem, że plakat zniszczyłem sędzia ukarał mnie grzywną w wys. 100 zł za zaśmiecanie.
Złożyłem odwołanie no i teraz mamy drugą rundę przed innym sędzią.
Sprawa przeciąga się, bo trzech świadków, mimo nakładanych kar, nie wstawia się do sądu. Na rozprawy nie przychodzi także poszkodowany Kmiecik, choć w pierwszej rundzie był oskarżycielem posiłkowym.
Po zakończonym procesie poinformuję Państwa szczegółowo jak się sprawy miały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz