wtorek, 11 listopada 2014

Nieudana próba zorganizowania debaty między kandydatami na wójta!

Dziś, o godz. 5 wieczorem, odbyło się kolejne spotkanie przedwyborcze kandydata na wójta, Grzegorza Gotfryda. Tym razem w Ołpinach, miejscu zamieszkania obecnego wójta Stanisława Kmiecika. Gotfrydowi towarzyszył tylko Wojciech Skruch, kandydat PiS-u do Sejmiku. Na spotkanie przybyło około 20 osób.
Po wygłoszonych przemówieniach rozpoczęła się dyskusja dotycząca spraw gminy oraz  Polski. O godz. 18:30 musiałem opuść zebranie, tak że nie wiem, kiedy dyskusja się zakończyła.

Kiedy wróciłem do domu, czekał na mnie mail od nieznanej mi osoby, podpisanej nazwiskiem Zdzisław Brzęczyszczykiewicz (adres mailowy: obywatele_gminy_szerzyny@wp.pl ).

Mail rozpoczynał się tymi słowami:

Szanowny Panie,
W imieniu wielu mieszkańców naszej gminy, chciałbym przedstawić sprawę próby organizacji pomiędzy dwoma kandydatmi ubiegającymi się o fotel Wójta w Gminie Szerzyny. Najlepiej zobrazuje sprawę wpis na Facebooku, Rafała Stanuli, startującego do Rady Powiatu Tarnowskiego, gdzie możemy przeczytać, jak wyglądała próba nawiązania dialogu z Wójtem Stanisławem "Jo niewiedzioł" Kmiecikim. a o to i ten wpis:



I tu znajduje się, co sprawdziłem, kopia tekstu z Facebook’a Rafała Stanuli.

Poniżej kopiuję tekst maila do końca, bez skrótów i korekty:

"Byłem wczoraj u Jego Ekscelencji Stanisława Kmiecika, wójta gminy Szerzyny. Udałem się do niego w celu zachęcenia go do publicznej debaty pomiędzy kandydatami na wójta gminy, w której miałby się zmierzyć ze swoim kontrkandydatem Grzegorzem Gotfrydem. Wspomnę tylko, że pomysł zorganizowania tej debaty poparło ponad 100 osób, dlatego wziąłem na siebie przekonanie obecnego wójta. Spotkałem go na korytarzu, powiedziałem "dzień dobry", przedstawiłem się, uścisnąłem dłoń i zapytałem czy znajdzie dla mnie minutę. W skrócie, byłem bardzo miły. Nadmienię tylko, że słyszałem o nim opinie, iż potrafi być wyjątkowo niemiły oraz że jest mistrzem w lekceważeniu petentów. Reakcja tego człowieka wobec mnie przerosła wszystko to, co o nim mi opowiadano. Ten typ (łagodnie ujmując) zaczął do mnie dosłownie krzyczeć, że dobrze mnie zna, zarzucając mi jednocześnie, że zwalczam jego partyjnych kolegów z PSLu zaklejając na tablicach ogłoszeń ich plakaty moimi. Odparłem na to, że zaklejanie cudzych plakatów jest legalne i nie widzę w tym nic złego. Usłyszałem jeszcze kilka niemiłych słów pod moim adresem i ludzi ze mną współpracujących, po czym koleś dosłownie odwrócił się, traktując mnie jak powietrze i zaczął iść w kierunku wyjścia. Ja zareagowałem mówiąc, że mam jedno pytanie i że zajmę tylko chwile, na co on odpowiedział, że nie ma czasu bo musi udać się na plac budowy stadionu i że moge na niego poczekać. Po odczekaniu kilku minut stwierdziłem, że nie ma to sensu i odpuściłem. Na żadnym stadionie w tym czasie się nie pojawił (wiem to z relacji świadka), ale jak mniemam udał do domu. Była godzina 14, więc nieco skrócił sobie godziny pracy.
Wniosek więc taki, że z debaty nic nie wyjdzie, czego oczywiście można było się spodziewać. Ważne jest jednak to, że taka osoba jak Stanisław Kmiecik, według mnie, nie powinna sprawować publicznej funkcji. Dlatego każdy kto poprze w niedzielę tego człowieka, niech ma świadomość, że popiera kogoś kto gardzi zwykłym obywatelem. Podobnych przypadków traktowania petenta było mnóstwo, jeśli chcecie je poznać to piszcie."

Jako mieszkańcy chcemy aby ta sprawa ujrzała światło dzienne i oczywiście wierzymy różnież, że odpowiednio się Pan do niej odniesie na swoim blogu.
Z poważaniem mieszkańcy Gminy Szerzyny.

No, cóż tu mogę powiedzieć!

Zachowanie kandydata Kmiecika mnie nie dziwi. W czasach dyktatury Jaruzelskiego, kiedy obecny wójt się dokształcał, kończąc różnego rodzaju kursy, kursu “Publicznej debaty” nie było, bo i po co. A jak mówi przysłowie - “Czym skorupka za młodu nasiąkła, tym na starość trąci”.

12 komentarzy:

  1. Nazwisko fikcyjne! Na pewno przydupas dżumy....
    A tak nawiasem mówiąc byłaby to debata gościa który nic "nie napisał" z człowiekiem, który "napisał" stek bzdur nazywając to programem.
    Gotfryd potrafi zorganizować show, wielki szum koło siebie. Ciekawe dlaczego STRAŻNIK PRAW OBYWATELSKICH nie przetrzepał punkt po punkcie tego jego programu zaczynając od naprawy służby zdrowia, nie zażyczył sobie uchwał w tych sprawach i nie raczył sprawdzić jak ten gościu wtedy głosował, bo w tej chwili opowiada bzdury, chyba dopadła go schizofrenia!
    Ludzie nie dają nabrać się na tę tandetę i dlatego TAK GREMIALNIE przybywają na jego debaty...w liczbie ok 20 osób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szanowny Panie,
    W imieniu wielu mieszkańców naszej gminy, chciałbym przedstawić sprawę próby organizacji pomiędzy dwoma kandydatmi ubiegającymi się o fotel Wójta w Gminie Szerzyny.
    Ale się gościu podnieca - gubi literki - gubi całe słowa, które sprawiają, że traci to sens...
    Po pierwsze: jeżeli występujesz w czyimś imieniu to się podpisz albo załącz listę ludzi w których imieniu występujesz, po drugie, pampers Stanula niech nie robi z siebie wielkiego dziennikarza ( co najmniej Durczoka)czy polityka, bo mu jeszcze mleczko pod noskiem nie wyschło i nie ma żadnych do tego kompetencji.
    Puknijcie się w czółka - pomysł debaty (czyli show) to ostatni rzut na taśmę Gotfryda - jemu się zdaje że startuje na prezydenta!
    W gminie wszyscy znają dokonania jednego i drugiego i nie trzeba żadnej debaty - bo i po co- żeby opowiadać bzdury z których i tak nikt nikogo nie rozliczy, bo nie ma takiej możliwości.
    Najlepszym rozwiązaniem byłoby - gdyby OBYDWAJ ZREZYGNOWALI!
    Na ale cóż - to raczej niemożliwe - ludzie wybiorą starego (wujka) w nadziei, że chrześniak pomknie w siną dal .....

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotfryd teraz jest w PIS!
    Biada Panie prezesie Kaczyński - odpędź pan tę zarazę jak najdalej od siebie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotfryd chciałby ale nie jest podszywa się korzystając z " przychylności " Skrucha

      Usuń
  4. Tak tak. Godfryd rzuca slowa na wiatr. To on przyczynil sie do likwidacji sluzby zdrowia i opowiada bajki. Lizusy, ktorym obiecal zloto poleca za nim. A tak naprawde, w programie wyborczym mozna napisac co sie zywcem podoba! A kto pozniej to wykona?! NIKT! Caly ten program wyborczy godfryda to jedno wielkie scierwo ! Wszystko w planach juz bylo a on przeniosl to na pismo! Samoch strazacki Zurowa juz dostala. Po co im drugi?! Przepraszam bardzo a skad pieniądze na to?! Chyba będa jak Godfryd sprzeda swoje garnitury od Armaniego! Haha. Procedura zalarwiania dotacji i innych szczegółow na ten cel.to dluga droga szanowny PANIE! Podaje do swiadomosci ze zawsze latwo obiecac! Ludzie mysla ze wojt zrobil tylko tyle...a moze az?! Wszedzie licza sie pieniądze a tak jest w naszym kraju. Sama procedura wyrabiania prawa jazdy, paszportu ile trwa!!!! Ludzie!!! A porownajxie do tegi inne sprawy o ktore walczy gmina!!!! Ile dokumentow !!! Nie da sie wszystiego zrobic od reki a obecny wojt bardzo duzo zrobil i zrobi jeszcze wiecej!!! Nie odbierajmy mu szansy!!! To jego ostania kadencja. Niech ten pedzio startuje za 4 lata. A sluzby zdrowia nikt nie przywroci. A godfryd jeszcze nas, cala gminr wyprodlwadzi w pole! Zostaniemy z niczym a cala kasa pojdzie na jego zachcianki! Przeciez to on byl zamieszany rowniez razem z prezydentem tarnowa w afere korupcyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Że ten chłoptaś wstydu niema.
    Idzie po trupach, gada do pustej sali......

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochany informatyku z U.G w Szerzynach, ile premii Ty dostałeś za tak aktywne komentowanie Gotfryda a chwalenie Kmiecika ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań!
      To, że ty jesteś przydupasem "pięknisia" i masz obiecane apanaże to nie znaczy, że każdy inny jest przez kogoś opłacany!
      Widać młody rozdaje frukta, których jeszcze nie ma.

      Usuń
  7. Jestem prywatna osoba, zadna z UG. Dostrzegam to co sie dzieje w okol!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za parę klocków premii można cuda pisać.

      Usuń
  8. Panie Michalski był pan na każdym spotkaniu przedwyborczym z Gotfrydem ? jak pan reaguje na słowa oburzonych wyborców PiSu, że to skandal żeby PiS bral udział w promocji człowieka który zwalczał go sukcesywnie latami ? jak pan jako członek PiSu się czuje mając świadomość, że tuż po wyborach pan gotfryd szybko zapomni o pisie i znajdzie inny obiekt zainteresowań ? Troche to wszystko dziwne, ale naprawde dobrze zaplanowane...zaplanowane tak, aby ludzie głosowali na PiS, nie na gotfryda ? oby plan nie wypalił szanownym panom, bo takie knowania nie pasują do tak "poważnych osób".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji Gotfryda / nie jest członkiem PiS-u / bierze udział Skruch a Skrucha / członka PiS-u / w Szerzynach i Żurowej promował poseł Czesak a pan Gotfryd........ to perfidnie wykorzystując próbuje przykleić się do PiS-u i pomimo że nie posiada oficjalnie poparcia PiS-u jest promowany przez członków PiS-u. Zwróćcie uwagę na kolor jego banerów, nazwę komitetu, wszystko to po to aby dobrze kojarzyło się z......Wymyślcie z czym i po co?

      Usuń