środa, 14 grudnia 2011

Zmiany na YouTube!


YouTube zaproponował, każdemu użytkownikowi, dokonanie zmian wizualno-merytorycznych na prezentowanych kanałach.  Propozycje są wspaniałe, nie sposób je odrzucić. Od razu skorzystałem. Z kilku możliwości ułożenia materiału wybrałem formę blogu.

Poniżej omawiam te zmiany. Po zapoznaniu się z nimi, będą Państwo wiedzieć jak sprawnie poruszać się po 'nowym' kanale TV SZERZYNY.

Kanał otwiera się na karcie 'Polecane' - napis widoczny po prawej stronie u góry.

W 'Polecanych' znajdą Państwo po lewej stronie ekranu przesłane przeze mnie video-klipy z krótkim opisem. Jest to video-blog. Po prawej stronie ekranu znajdują się 'Polecane playlisty'. Pierwszą z nich to lista przesłanych filmów. Do dziś przesłałem już 206 krótkich video-klipów.

Poniżej lista ulubionych filmów, które mnie zainteresowały i jak sądze mogą zainteresować widzów kanału TV SZERZYNY. Poniżej playlisty: 'W imieniu Rzeczpospolitej',  piosenki Jacka Kaczmarskiego. Takich tematycznych 'Playlist' w przyszłości utworzę więcej.

Poniżej 'Polecane kanały' - na razie dwa, kanał Pietrzaka i Niezależnej TV, będzie dużo więcej.

Obok napisu 'Polecane' jest napis 'Aktywność'. Jeśli klikniesz ten napis przechodzisz na stronę mojej aktywności na kanale, to znaczy zobaczysz co ostatnio przesłałem i które z przeglądanych filmów uznałem za warte obejrzenia.

Trzecim napisem i stroną obok 'Polecane' i 'Aktywność' są 'Filmy'. Znajdziesz tam przesłane przeze mnie video-klipy oraz utworzone 'Playlisty'. Należy kliknąć nazwę 'Playlisty', która znajduje się pod nazwą 'Przesłane filmy'.

W ten sposób ułożony materiał ułatwia poruszanie się po zasobach jakie są zgromadzone na kanale. Jeśli tylko znajdę trochę więcej czasu to postaram się dostarczyć Państwu codziennie przynajmniej godzinny program. Będę uprawiał, jak zwykle, swoją anty-komunistyczną działalność. Komunizm w obecnych czasach, na terenie naszej Ojczyzny, przybrał postać POlszewizmu.

Zapraszam do oglądania kanału TV SZERZYNY na YouTube.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz