środa, 23 listopada 2011

Czy Antas ma wyższe wykształcenie?

Dziś, po kilku miesiącach próśb i ponagleń otrzymałem z Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego pismo stwierdzające, ze moje zażalenie i skarga na Uchwałę RG Szerzyny do Wojewody nie dotarła.
TU LINK

W odpowiedzi przesłałem maila następującej treści:


Lech Michalski to Paweł
show details 6:10 PM
Szanowni Państwo,
nie jest prawdą, że od 3 lipca do 15 listopada 2011 r. do MUW w Krakowie nie wpłynął w/w wniosek, bo we wrześniu wysłałem go osobiście do Pani dyrektor Anny Weber.

Poniżej kopia początkowego fragmentu mojego maila:
fromLech Michalski tvszerzyny@gmail.com
toAnna Weber <ADyr@malopolska.uw.gov.pl>
dateMon, Sep 12, 2011 at 9:12 PM
subjectSprawa zażalenia
mailed-bygmail.com

hide details Sep 12
Szanowna Pani,
3 lipca 2011 r. wysłałem za pośrednictwem Przewodniczącego Rady Gminy Szerzyny Pana Marka Antasa, zażalenie i wniosek o uchylenie Uchwały Rady Gminy Szerzyny.

Do dziś nie otrzymałem odpowiedzi.

Mam więc pytanie - czy moje pismo zostało przesłane do Wojewody Stanisława Kracika?

Oto treść pisma:

Lech Michalski
38-247 Ołpiny 185
tel.: 14-65-19-455

Data: 3 lipca 2011 r.

Za pośrednictwem
Przewodniczącego Rady Gminy Szerzyny
Marka Antasa

Do:
Wojewody Małopolskiego
Stanisława Kracika
31-156 Kraków, ul. Basztowa 22

Dotyczy: Uchwały Nr VIII/82/2011 Rady Gminy Szerzyny z dnia 27 czerwca 2011 r.
w sprawie: rozpatrzenia skargi na działanie Dyrektora Zespołu Szkół w Czermnej.

Zażalenie
i
wniosek o uchylenie Uchwały RG Gminy Szerzyny

Proszę Państwa,
skargę na Dyrektora ZS w Czermnej, Pana Wacława Sychtę skierowałem do SKO w Tarnowie oraz Wójta Gminy Szerzyny a nie do Rady Gminy Szerzyny. 
--------
Na moje pismo do Pani Weber odpowiedzi do dziś nie otrzymałem.

Nie pozostaje mi nic innego jak ponownie wysłać powyższy wniosek i skargę do Wojewody za pośrednictwem Przewodniczącego Rady Gminy - Marka Antasa.

Mam nadzieję, że tym razem moje zażalenie i wniosek dotrze do Wojewody i zostanie rozpatrzone.

Z poważaniem
Lech Michalski
--------------------------

No i proszę zobaczyć jak działają nasze władze samorządowe. Za co ci ludzie biorą pieniądze?

Na proste pytanie do dyr. Sychty skierowane w marcu tego roku, dotyczące wykształcenia nauczyciela Antasa do dziś nie mogę uzyskać odpowiedzi. Pisma idą w 'tę i nazad' a adresaci tylko się wymigują od udzielenia odpowiedzi.

Najpierw Sychta coś 'zachachmęcił', niby wysłał pismo a nie wysłał, następnie SKO, po czym wójt Kmiecik, Rada Gminy, Antas no i na końcu MUW w Krakowie.

Na razie pytanie 'Czy Antas ma wyższe wykształcenie'? pozostaje bez odpowiedzi.

Nie pozostało mi nic innego jak ponownie skierować zażalenie do Wojewody za pośrednictwem Antasa. Cóż za kretyńska procedura, pozostałość po PRL-u?  

Dlaczego obywatel RP nie może zwrócić się ze skargą bezpośrednio do Wojewody? Czyżbyśmy ciągle byli więźniami obozu państw socjalistycznych?

16 komentarzy:

  1. Nie ma takiej opcji żeby Antas nie miał odpowiedniego wykształcenia , przecież Antas jest taki sprawiedliwy i prawdomówny. A pani Marysia jaka miła i grzeczna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy możesz poprawić link do dokumentu? Ponieważ wyświetla mi się komunikat:
    "Sorry, we are unable to retrieve the document for viewing or you don't have permission to view the document."

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszelkie znaki na niebie i ziemi w połączeniu z logicznym rozumowaniem wskazują, że Antas nie jest magistrem lub jest magistrem "kupionym" - za czym może kryć się większa afera. Być może to milczenie jest takie skuteczne, ponieważ inne osoby boją się odpowiadać przed sądem i wywierają odpowiednie naciski na osoby wpływowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. wam się chyba w głowach poprzewracało!

    OdpowiedzUsuń
  5. A niby to dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież domagamy się tylko prawdy - jak to właściwie jest? Czy słusznie Antas pobiera wysoką magisterską pensję. Ale były by jaja jakby rzeczywiście nie miał mgr - od razu do TV! To trzeba wszelkimi sposobami wyjaśnić - jest to priorytetowy temat. Tym bardziej, że został wybrany przez plebs na Przewodniczącego Rady Gminy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przecieków wiadomo że osobiście Madeja dostarczał .

    OdpowiedzUsuń
  8. Może by tak ściągnąć Telewizję?...

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepiej fakty i mity

    OdpowiedzUsuń
  10. TV-24 było bez zapowiedzi w sprawie ograniczania handlu przez radnych z Szerzyn . Radny Władysław Biernacki uciekł do stodoły wraz z opałką na siano przed redaktorami TV-24 , to może i lepiej mniejszy wstyd dla mieszkańców Czermnej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Program "Celownik" byłby najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba powstrzymać to krętactwo jak najszybciej i dać na świetło dzienne wszystkie sprawy wyżej opisywane,a reszta nielegalnych spraw poleje się jak l a w i n a.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie kasa za ogrzewanie skoro inwes.... nie otrzymał ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydało by się powiadomić o poczynaniach biznezm. Madeji - Kancelarie Papieską !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekamy z niecierpliwieniem kiedy wojewoda nakaże Sychcie pokazać Antasowe wykształcenie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy coś ruszyło w tej sprawie ??

    OdpowiedzUsuń