wtorek, 4 maja 2010

Sprawa gwałtu

Lech Michalski

38-247 Ołpiny 185

Strażnik Praw Obywatelskich

w Gminie Szerzyny
e-mail: tvszerzyny@gmail.com

 


Data: 4 maja 2010 r.

Do Wójta Gminy Szerzyny
inż. Stanisława Kmiecika

Dotyczy: Przestępstwa - chodzi o gwałt na terenie Gminy Szerzyny.


Szanowny Panie, 
wówczas, kiedy Pan publicznie poinformował obecnych na Sesji Rady, że zna Pan sprawców gwałtu na nieletniej zaistniałego rzekomo na terenie gminy Szerzyny uświadomiłem Panu i niektórym członkom Rady gminy, że ma Pan obowiązek o tym przestępstwie poinformować Prokuraturę nie bacząc na to, że przyrzekł Pan rodzicom, że nie ujawni Pan tej wiedzy. Miałem nadzieję, że kto jak kto ale wieloletni samorządowiec i Wójt Gminy dopełni tego obowiązku.

Ze zdumieniem na ostatniej Sesji Rady Gminy dowiedziałem się, że do dziś nie spełnił Pan tego obywatelskiego obowiązku.

Uprzejmie proszę odpowiedzieć mi na pytanie: Czy ma Pan zamiar w najbliższym czasie podzielić się tą wiedzą z organami ścigania czy też nie?

Jeśli bezzwłocznie nie otrzymam od Pana odpowiedzi, to spełniając obywatelski obowiązek, powiadomię o tym, co od Pana usłyszałem Prokuraturę.


Z poważaniem


Lech Michalski 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz