sobota, 14 lutego 2015

WSTĘP WZBRONIONY

WŁASNOŚĆ PRYWATNA


W związku z barbarzyńskim aktem przemocy jakim było podpalenie mojego samochodu i stodoły w nocy, około godziny 2:30, dnia 30 stycznia 2015 r. przez nieznanych sprawców oraz ponowną groźbą spalenia mnie żywcem, informuję wszystkich mieszkańców gminy Szerzyny, że kategorycznie WZBRANIAM WSTĘPU na teren mojego gospodarstwa w Ołpinach, osobom przeze mnie niezaproszonym.



Z uwagi na fakt, że ani Państwo Polskie ani miejscowa społeczność, nie jest w stanie zagwarantować mi bezpieczeństwa, do czasu wykrycia sprawców, każdy, kto wtargnie na mój teren, bez mojej wiedzy i zgody musi się liczyć z poważnymi konsekwencjami - nawet utratą swego zdrowia lub życia.

Lech Michalski

4 komentarze:

  1. A siedź dziadu tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletny brak kultury w stosunku do starszej osoby.

      Usuń
  2. to nie "hameryka", gowno moze Pan zrobic, przetrzymac do przyjazdu policji, a jak Pan naruszy nietykalnosc cielesna intruza odpowiada Pan za ten czyn tak jak w kazdej innej sytacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcin Wójcik17 lutego 2015 20:06

    załóż drut kolczasty , zaminuj teren , załóż hełm na głowę , weź strzelbe do ręki schowaj się w krzaki i poluj na wszystko co się ruszy a i nie zapomnij zabrać ze sobą kamerki

    OdpowiedzUsuń