czwartek, 14 stycznia 2016

Sprawa dotycząca Przedstawiciela Wojewody

w Radzie Społecznej SP ZOZ w Szerzynach.


Dnia 31 grudnia 2015 r. skierowałem do Wójta wniosek o udostępnienie publicznej informacji w zakresie:
“Udostępnienia skanu dokumentu stwierdzającego podaną do publicznej wiadomości informację o składzie osobowym Rady Społecznej SP ZOZ w Szerzynach, że Kazimierz Dyląg jest w tej Radzie Przedstawicielem Wojewody.


Otrzymałem następującą odpowiedź:


Nie dałem się “olać” i ponowiłem próbę.
Oto treść Wniosku do Wójta z 11 styczeń 2016 r.
“Udostępnienie skanu dokumentu, w którym Wojewoda Małopolski ​na swego przedstawiciela w Radzie Społecznej SP ZOZ w Szerzynach ​powołuje Kazimierza Dyląga​.”
Odpowiedzi jeszcze nie otrzymałem.


Tego samego dnia, 11 stycznia 2016 r., wysłałem wniosek do Wojewody tej samej co do Wójta treści:
“Udostępnienie skanu dokumentu, w którym Wojewoda Małopolski​ na swego przedstawiciela w Radzie Społecznej SP ZOZ w Szerzynach ​powołuje Kazimierza Dyląga​”.


Trzy dni później, 14 stycznia 2016 r. otrzymałem od Wojewody wyczerpującą odpowiedź, składająca się z pisma i załącznika dotyczącego wyznaczenia przedstawiciela Wojewody w Radzie Społecznej SP ZOZ w Szerzynach.


Załącznik:
Pismo:


Jak z powyższego wynika, Jerzy Miller, dnia 16 grudnia 2014 r. wyznaczył Kazimierza Dyląga na swego przedstawiciela w Radzie Społecznej SP ZOZ w Szerzynach.
W piśmie czytamy, że Przedstawiciel jest zobowiązany do systematycznego wysyłania sprawozdań ze spotkań Rady oraz dwa razy w roku informacji na temat SP ZOZ Szerzyny zgodnie z wytycznymi Dyrektora Polityki Społecznej Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego.


Czytając powyższe odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej, widać “jak na dłoni”, różnicę pomiędzy władzą Wójta z koalicji PO-PSL i władzą Wojewody z PiS.


Wojewoda rozumie o co wnioskuję. Odpowiada rzeczowo i  wyczerpująco w trzy dni.


Wójt udaje “przygłupa, odpowiada nie na temat, pod koniec obowiązującego prawem terminu. Wygląda na to, że Wójt pragnie coś ukryć. Być może chodzi o “treści sprawozdań i informacji”, które Przedstawiciel jest zobowiązany wysyłać Wojewodzie.


Ciekawe czy i jakiej treści sprawozdania Kazimierz Dyląg wysyłał do Wojewody w związku ze zwolnieniem poprzedniego, brakiem umiejętności zorganizowania konkursu i zatrudnieniem (poza konkursem) nowego Dyrektora SP ZOZ, partyjnego kolegi z PO.

Nie pozostaje mi nic innego jak skierować Wniosek o udostępnienie informacji do Kazimierza Dyląga, Przedstawiciela Wojewody w Społecznej Radzie SP ZOZ w Szerzynach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz