wtorek, 18 września 2018

Przed-wyborcza analiza - cz.2

Cztery lata temu, w 2014 r. założyłem KWW Strażnika Praw Obywatelskich, po to żeby odsunąć od władzy ówczesnego Wójta - Stanisława Kmiecika.
Na prowadzonym blogu, 5 września umieściłem taki wpis: http://straznikprawobywatelskich.blogspot.com/2014/09/nabor-na-kandydatow-na-radnych.html

Chętnych na radnych, którzy by chcieli spełnić jeden warunek, a mianowicie utworzyć własne blogi wyborcze, a w nich umieścić:
a. swoje życiorysy i
b. programy działania na okres czterech lat,
c. określą swój stosunek do PRL-u,
d. umożliwią na swych blogach zadawanie pytań,
e. będą bezwłocznie udzielać odpowiedzi na pytania mieszkańców,
f. w sytuacji, kiedy uzyskają mandaty radnych, przekształcą blog Wyborczy na blog Radnego przy pomocy którego będą utrzymywać stały kontakt z mieszkańcami.
nie było.

Nie udało się więc stworzyć opozycji do drużyn dwóch kandydatów na Wójta - Kmiecika i Gotfryda, którzy nie tylko, że powiązani rodzinnie, byli członkami tej samej sitwy PO-PSL.
Miejsce przy gminnym korycie zajął Gotfryd obiecujący wszystkim wszystko.

Mnie za to, że powstrzymam się krytycznych uwag na jego temat do dnia wyborów obiecał, że jeśli wygra, zarządzi nagrywanie przebiegu posiedzeń Rady Gminy, które będzie publikował na portalu Gmina Szerzyny oraz zarządzi odnotowywanie tego, który radny za czym i jak głosował - co było moim żądaniem.
Ja umowy dotrzymałem. Gotfryd zamiast kamery na sali obrad umieścił kamery w centrach wsi, po to, żeby donosić na mieszkańców.

Nie tylko mnie oszukał.

Na przykład, Pani Stanisławie Ryba obiecał pozycję Przewodniczącej Rady, ale szybko zmienił zdanie, kiedy nie chciała wykonywać poleceń.

Osób, którym coś obiecał i nie dotrzymał obietnicy było znacznie więcej. Ciekawe kto tym razem da się nabrać na obietnice Grzegorza G.

Tak więc wybory 2014 r. w gminie Szerzyny to nie były wybory a rozłam sitwy. Wuj został wydymany przez siostrzeńca czy bratanka. 

Dla przypomnienia i porównania podaję link do wpisu - Skład Rady Gminy w kadencji 2014-2018
 http://straznikprawobywatelskich.blogspot.com/2014/11/skad-przyszej-rady-gminy-szerzyny.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz