piątek, 12 lutego 2010

Wokanda - zażalenie na postanowienie prokuratury

Dziś, w charakterze Strażnika Praw Obywatelskich, udałem się z Panem Strugałą do Rejonowego Sądu w Tarnowie. Na wokandzie sprawa Zażalenia Alfreda Strugały na postanowienie Prokuratury. Przewodniczącym był SSR Jakub Boryczko, protokolantem Beata Chłopek. Sygn. akt II Kp 1256/09. Data: 12 luty 2010 r., godz. 13:00
Niestety nie udało mi się wejść na salę, bo sędzia poinformował mnie, że to posiedzenie jest niejawne.
Z tego co mi powiedział, po wyjściu, Alfred Strugała sprawa została oddalona z technicznych powodów. Jedno z pism dotyczących skargi było podpisane przez żonę A. Strugały. Mimo, że A. Strugała miał w samochodzie upoważnienie do prezentowania żony przed sądem, sędzia nie wziął tego faktu pod uwagę.
Pan Strugała, wniósł Wniosek o pisemne uzasadnienie wyroku. Opłata wynosiła 12 zł. Zamierza skorzystać ze środka odwoławczego.
Jak będę miał chwilę czasu, to otworzę w witrynie SPO, zakładkę dotyczącą tej sprawy. Chodzi o dyskryminację.

Po powrocie, sprawdziłem pocztę i był tam mail od Kazimiery Reczek. Poniższy załącznik dotyczy godzin pracy Pani Dyrektor. Dobrze, że Pani Dyr. posłuchała mojej rady i nie wysyłała tego 'pisma' regularną pocztą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz