środa, 3 lutego 2010

Podanie o budowę/modernizację drogi p...


Imię i Nazwisko*
38-247 /wieś/ nr. domu*

Data: 0000.00.00*

Do: Wójta Gminy Szerzyny
Dotyczy: budowy/modernizacji drogi*


Podanie
o budowę/modernizację* drogi podjazdowej do gospodarstw/a*

Ja/My* niżej podpisany/i* zwracam/y* się do Wójta Szerzyny z prośbą o pomoc w budowie/modernizacji* drogi podjazdowej do mojego/naszych* gospodarstw/a*, w zakresie pokrycia kosztów dowiezienia [podać ilość] samochodu/ów kamienia tłucznia, żwiru, żużlu, ziemi.

Prośbę swą motywuję tym, że Gmina ma obowiązek pomagać mieszkańcom w budowie i modernizacji dróg dojazdowych a ja/my* mam/y* ograniczone fundusze własne. Nadmieniam/y*, że jest to jedyna droga dojazdowa do mojego/naszych* gospodarstw/a* licząca [podać długość drogi] mb. Całoroczny dojazd jest konieczny choćby z uwagi na bezpieczeństwo - pogotowie, straż i policja. 

Z poważaniem



/podpis lub podpisy osób składających podanie/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz