wtorek, 13 grudnia 2016

Otrzymaliśmy prezent na Gwiazdkę!

Mówiąc “my” mam na myśli mieszkańców gminy Szerzyny. W końcu po rocznej batalii z Wójtem o udostępnienie skanu umów, jakie w Naszym imieniu, zawarł Wójt z podmiotami zewnętrznymi otrzymałem pierwszą partię umów. Przesłane umowy są odpowiedzią na mój ostatni wniosek skierowany do Wójta w dniu 29 listopada 2016 r.

Grzegorz Gotfryd
Urząd Gminy Szerzyny
38-246  Szerzyny 521

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
 
Stosownie do art. 61 Konstytucji RP oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej wnoszę o przesłanie pod w/w adres e-mail danych w zakresie:
skanów wszystkich umów, jakie zawarł Wójt Gminy Szerzyny z podmiotami zewnętrznymi w miesiącu sierpniu 2016 r.
Jednocześnie informuję, że termin na przesłanie informacji to niezwłocznie, jednak nie później niż w 14 dni od daty niniejszego wniosku.

W miesiącu sierpniu 2016 r. Wójt zawarł 11 umów. Najwyższa kwota dotyczy umowy zawartej z Anną Maciaś, reprezentującą firmę NEOBUD, na kwotę 426.998,99 zł. Umowa dotyczy I etapu budowy żłobka/przedszkola w Szerzynach.

Otrzymane skany umów umożliwiają mi stworzenie i opublikowanie Centralnego Rejestru Umów Gminy Szerzyny. Póki co, znajdują się tam informacje i linki do umów zawartych w sierpniu 2016 r.

Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku otrzymam następne skany umów.

Poniżej link do Centralnego Rejestru Umów, który będzie uzupełniany na bieżąco.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz