sobota, 17 grudnia 2016

Gotfryd udostępnił skan umowy z czerwca 2016 r.

Bodajże we wrześniu wystąpiłem z wnioskiem o skany umów zawartych w okresie od 1 maja do 31 lipca 2016 r.
Doradca wójta naliczył mi, bezprawnie, wysokość opłaty na 180 zł. jaką będę miał zapłacić za przesłane skany.

Żeby uniknąć kierowania sprawy do sądu, co oddaliło by termin uzyskania w/w skanów zmodyfikowałem wniosek na "do wglądu w umowy w Urzędzie Gminy".
Powtórnie Wójt, korzystając z porady doradcy prawnego naliczył koszty. Zmodyfikowałem więc wniosek do "przesłania skanu jednej umowy" ale umowy opiewającej na najwyższą kwotę.

Tym razem Wójt “poszedł po rozum do głowy” i przesłał skan bezpłatnie.

Umowa została zawarta z Przedsiębiorstwem Drogowo-Mostowym S.A. na kwotę 722.105,82 zł. Chodzi o budowę drogi w Ołpinach w kierunku Biecza. Przy okazji wybudowano, nieznany mi, odcinek drogi w Szerzynach.

Link do w/w Umowy znajduje się w Centralnym Rejestrze Umów Gminy Szerzyny publikowanym na FB  Lech Michalski Strażnik Praw Obywatelskich: https://www.facebook.com/Lech-Michalski-Stra%C5%BCnik-Praw-Obywatelskich-893058164051257/

Obecnie oczekuję na skany umów zawarte w całym 2015 r. oraz w kwietniu 2016 r. Poczynając od stycznia będę co tydzień występował z wnioskiem o skany umów zawartych w kolejnych miesiącach 2016 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz