piątek, 18 marca 2016

O tym, w jaki sposób szerzyńscy animatorzy sportu pragną ukryć wydatki!

Zacznę od tego, co znalazłem w mojej skrzynce pocztowej, w dniu 17 marca 2016 r. wieczorem.

W skrzynce była priorytetowa przesyłka listowa nadana, jak wskazywała pieczątka w lewym górnym rogu, przez Ludowy Klub Sportowy “Olszynka” Ołpiny, z Krakowa w dniu 16 marca 2016 r. a w niej dwu stronicowe pismo Prezesa LKS “Olszynka” Ołpiny, datowane na dzień 11 marca 2016 r. skierowane do “Lecha Michalskiego”, podpisane przez “Arkadiusza Bąka”.

W pierwszym akapicie czytamy: “W związku z pismem skierowanym do WSA na bezczynność LKS Olszynka datowanym na 11.02.2016 pragnę poinformować, że w załączeniu odsyłam skargę z powrotem pod adres skarżącego.

Prezes Bąk informuje mnie, że swoją decyzję podjął po konsultacjach z “absolwentami prawa”.

Panie prezesie Bąk, pańskim obowiązkiem było przesłać Skargę  do WSA w Krakowie pod wskazany adres, łącznie z informacją, o którą w trybie dostępu do informacji wnioskowałem i podaniem przyczyn swej bezczynności a nie konsultować się z kolegami.

To LKS “Olszynka”, po ewentualnie przegranym rozpatrzeniu sprawy, zapłaci grzywnę a nie koledzy konsultanci - “abstynenci” a nie absolwenci prawa. Swoim postępowaniem naraził Pan klub, który w znacznej mierze jest dotowany przez gminę, na koszty.



Mój Wniosek, od którego się wszystko rozpoczęło, dotyczył udostępnienia skanów umów cywilno-prawnych zawartych w roku 2015 przez LKS “Olszynka” ze wszystkimi trenerami.

Następna sprawa, o której mnie Prezes Bąk informuje, to odpowiedź na moje pismo w trybie dostępu do informacji publicznej z dnia 4 marca 2016 r., pisząc, że nie może przekazać mi “wszystkich wydatków poniesionych przez LKS Olszynka Opiny za okres od 1 stycznia 2015 do 31 grudnia 2015 …”, uzasadniając tym, że do 31 marca ma “obowiązek przygotować sprawozdanie finansowe z działalności …”

Otóż w moim Wniosku z dnia 4 marca 2016 r. wnoszę o:
udostępnienie informacji dotyczących wszystkich wydatków
poniesionych przez LKS “Olszynka” Ołpiny​ za okres od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r​. poprzez podanie kwoty, przedmiotu wydatku, na rzecz kogo był poniesiony i daty wydatku (przelew/wypłata) w formie zestawu.
Jeżeli byłby problem z podaniem takich informacji w formie zestawu, to wnoszę o przesłanie zeskanowanych wszystkich dokumentów potwierdzających w/w wydatki​.

Nie chodziło mi o ogólne finansowe sprawozdanie a o zestaw wydatków lub skany faktur VAT i Rachunków za umowy zlecone.

Wygląda na to, że Prezes Arkadiusz Bąk albo nie potrafi czytać ze zrozumieniem albo “rżnie głupa” a może pragnie ukryć przed mieszkańcami gminy, komu za co płaci i co kupuje za naszą gminną “kasę”.

W ostatnim akapicie informuje mnie, że na skrzynce lksolszynkaolpiny@o2.pl zablokował mój adres tvszerzyny@gmail.com

Treść pisma Prezesa Bąka przeplatana jest pomówieniami, szantażami i groźbami, o których nie warto wspominać, z wyjątkiem donosu na mnie.

Donosiciel Bąk pisze: “ … w tym tygodniu skontaktowałem się z członkami Stowarzyszenia RKW-Ruch Kontroli Wyborów-Ruch Kontroli Władzy. W najbliższych dniach przekażę im informacje dotyczące działalności skarżącego.” 

Rzeczywiście, skontaktował się z prezesem Stowarzyszenia i coś tam na mnie “nadawał”. Nawet nie pytałem co? Nie interesują mnie donosy i donosiciele.

Donosiciel Bąk kończy pismo postscriptum, w którym pisze: “Pragnę poinformować, że nie wyrażam zgody na publikowanie całości lub fragmentów tego listu w jakikolwiek sposób oraz nadużywanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i innych przepisów kodeksu cywilnego oraz karnego.

Ustawa o "ochronie danych osobowych" to ustawa ulubiona przez donosicieli, tajnych współpracowników, ormowców, złodziei i wszelkiego rodzaju szubrawców.

Panie Prezesie Bąk, jeśli jest Pan w posiadaniu dowodów na przekroczenie przeze mnie prawa, to proszę bezzwłocznie poinformować o tym policję, prokuraturę lub z oskarżenia prywatnego wnieść sprawę do sądu, a nie składać donosów, gróźb czy próbowali mnie szantażować.

Kopię pańskiego pisma, Prezesa LKS “Olszynka” do Prezesa RKW Powiatowego Ziemskiego Oddziału Tarnów, bo to nie jest prywatny list, prześlę do WSA w Krakowie, w celu dołączenia do rozpatrywanego przez WSA Wniosku o wymierzenie grzywny.

Prezes Arkadiusz Bąk jest także członkiem Gminnej Rady Sportu, powołanej przez wójta Gminy Szerzyny. Członkami tej Rady są także prezesi pozostałych Klubów Sportowych, w tym UKS “Grom” z prezesem Wacławem Sychtą, GAS “Rozwój-Szerzyny 2015” z prezesem Adamem Setlikiem oraz LKS “Olszynka” z prezesem Bąkiem, do których łącznie z prezesem GKS "Liwocz" Pawłem Pasińskim wysłałem Wniosek z 4 marca 2016, o którym mowa powyżej.

Arkadiusz Bąk informuje, że “nie może przesłać” info, Wacław Sychta - nie był uprzejmy się odezwać, Paweł Pasiński - skierował mnie po info do Gminy, które tam przesłał, a Adam Setlik przysłał “coś na odczepnego”, gdyż nie jest to to, o co wnioskowałem.

Link do tego, co przesłał mi Adam Setlik:

Proszę przejrzeć powyższy dokument i odpowiedzieć sobie na pytanie: jaki sprzęt i od kogo został zakupiony oraz kto trenował dzieci i ile zarobił?

Tacy ludzie, z wyjątkiem Pawła Pasińskiego, który w Gminnej Radzie Sportu nie zasiada, wydali pozytywną opinię na temat “kasy” wielkości 750 tys. zł. przeznaczonej w budżecie gminy na sport, z czego 1 milion zł. (wójt zapewne zaciągnie pożyczkę w niemieckim banku) ma kosztować budowa TRYBUNY, na stadionie LKS “Olszynka” Ołpiny.

“Patrzenie na ręce władzy” nie polega na przeglądaniu ogólnych, niewiele mówiących rozliczeń wydatków a na udostępnieniu informacji o tym, do kogo imiennie, nasza “kasaprzepływa. Przepływ “kasy” może być uzasadniony bądź nie, ale powinien być transparentny.

Nasi gminni włodarze i beneficjenci próbują to za wszelką cenę, utrzymać w tajemnicy. Czy im się to uda - zobaczymy!

Nie wystarczy że dobra zmiana zaczyna istnieć na poziomie władzy krajowej, dobra zmianamusi zaistnieć na poziomie gminy, każdej gminy, także i naszej!

Przy okazji pragnę poinformować, że Stowarzyszenie RKW-Ruch Kontroli Wyborów-Ruch Kontroli Władzy, którego jestem Prezesem na poziomie gminy i powiatu, przystąpił do budowy internetowego portalu - http://rkwmalopolska.info/ , na którym znajdują się informacje także związane z naszą gminą: http://rkwmalopolska.info/gmina/5141   

Osoby z terenu wszystkich gmin powiatu tarnowskiego, pragnące przyczynić się do “dobrej zmiany” poprzez “patrzenie władzy na ręce” a przez to współtworzyć rzeczywiście społeczny (bez wynagrodzenia i na własny koszt) Ruch Kontroli Władzy, proszę o kontakt mailowy: tvszerzyny@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz