środa, 30 września 2015

Dariusz Klich - kandydat na - "Broń Panie Boże!" - Posła RP.

Dariusza Klicha, “Jedynkę” na liście KWW Brauna “Szczęść Boże” poznałem wtedy, kiedy Piotr Dziża (publicysta portalu inTarNet), wycofał się z pracy w RKW i na swoje miejsce w RKW na Miasto Tarnów i północną część powiatu tarnowskiego wyznaczył właśnie Dariusza Klicha.


Poinformowałem wówczas Klicha o skandalicznym zachowaniu Piotra Dziży i po zapewnieniu mnie, że z Dziżą to on niewiele ma wspólnego, że reprezentuje (jak twierdził) ludzi Kukiza, zawarłem z nim jako nowym koordynatorem RKW (Orła i Stankiewicz) ustne porozumienie o podziale pracy na terenie powiatu tarnowskiego w Referendum i październikowych Wyborach.


Ja, Michalski, zajmuję się 10 gminami na południe od trasy A4 a on, Klich, Miastem Tarnów i 6 gminami na północ od A4. Zgłoszenia chętnych do pracy w ObKW miały “spływać” przede wszystkim do Księgarni “Pan Tadeusz” w Tarnowie oraz na nasze adresy, po czym przekażemy sobie nawzajem Zgłoszenia do gmin, w których dokonujemy rejestracji.


Do czasu Referendum, w dniu 6 września wszystko szło jak należy.


Wymieniliśmy się Zgłoszeniami. Do dwóch Upoważnień, które otrzymałem od Dybowskiego reprezentującego Stowarzyszenie RKW i Stankiewicz reprezentującą RKW, doszły dwa, które przekazał mi Krystian Dworak (KNP).


W 10 gminach powiatu tarnowskiego, na południe od trasy A4, zarejestrowałem wszystkich chętnych, w liczbie 146 osób.



Mniej więcej w tym samym czasie, Klich, Dworak i ja, przystąpiliśmy do akcji zbierania podpisów na 4 listy poparcia: KWW Brauna, Kukiza, KNP i Korwina.


Klich utrzymując, że ma kontakty z ludźmi Kukiza, namawiał mnie usilnie, żeby startować jako kandydat do Sejmu z listy Kukiza, twierdząc, że Kukizowi brakuje kandydatów. Przystałem na to, mimo że w wyborach Prezydenckich głosowałem na Brauna (o czym mu powiedziałem), żeby mieć pewność, że otrzymamy od ludzi Kukiza Upoważnienia do zgłaszania kandydatów w okręgu nr 15, w ramach pracy związanej z Ruchem Kontroli Wyborów.


Klich i Dworak, co jakiś czas dzwonili do mnie “ponaglając” aby dostarczyć do Księgarni listy poparcia. Początkiem września listy poparcia dostarczyłem i …...... i od tego czasu Klich i Dworak przestali do mnie dzwonić i pisać.


Kiedy dowiedziałem się, że Klich został koordynatorem KWW Brauna wysłałem do niego i Dworaka maila z następującymi pytaniami, na które do dziś nie otrzymałem pisemnej odpowiedzi.


Oto treść tego maila:


Do Panów
Krystiana Dworaka - KNP
k.dworak@hotmail.com,
i Dariusza Klicha - Pełnomocnik KWW Brauna na okręg 15
darekklich@tlen.pl


Dotyczy:
Upoważnień do Zgłaszania kandydatów do ObKW oraz Mężów Zaufania w Wyborach do Sejmu i Senatu wyznaczonych na dzień 25 października 2015 r.


W związku z tym, że Panowie stwarzając wrażenie iż są reprezentantami Kukiza o czym świadczy fakt, że po rozmowie z Panem Klichem zgodziłem się kandydować z listy Kukiza, po czym Pan Dworak przesłał mi formularz zgłoszeniowy, który wypełniłem i przesłałem oraz zbierałem i dostarczyłem do punktu kontaktowego w Księgarni listy poparcia dla czterech anty-systemowych komitetów a mimo tego do dziś, nie tylko nie otrzymałem Upoważnienia ale nawet wiadomości jak się sprawy mają, proszę o odpowiedź na poniższe pytania:


1. Czy a jeśli tak to komu przekazane zostało zgłoszenie mojej kandydatury? Proszę podać nazwisko i adres mailowy,


2. Jak wytłumaczą Panowie fakt, że po przekazaniu list poparcia komitetowi Kukiza, jeśli je Panowie przekazali, upoważnienie do zgłaszania kandydatur do pracy w ObKW otrzymał Pan Niemiec ze Skrzyszowa?


Niemiec nie posiada chętnych do pracy w komisjach w południowych gminach powiatu tarnowskiego, bo zwrócił się do mnie o przekazanie Zgłoszeń. Zgłoszeń mu nie przekażę, bo obawiam się, że wywinie taki numer jaki uczynił Piotr Dziża w wyborach Prezydenckich. Zgłoszenia przekazał Pitasowi, który nie dostarczył ich do Gminy Wojnicz. Komu przekazał dane osób zgłaszających chęć pracy w komisjach, nie sposób powiedzieć?


3. Dlaczego Pan Klich, który jest przedstawicielem Brauna na okręg 15 do dziś nie poinformował mnie czy otrzymam Upoważnienia?


4. Dlaczego Panowie razem z Piotrem Dziżą w rozsyłanych przez internet apelach dotyczących Wyborów umieszczają mój numer telefonu pomijając moje nazwisko?


Ponadto, zgłaszam Panu Klichowi zapotrzebowanie na otrzymanie Upoważnień z KWW Brauna “Szczęść Boże” na nazwiska:
Paweł Kolbusz - Gmina Tarnów,
Dariusz Strzelczyk - gmina Tuchów,
Lech Michalski - Gminy: Szerzyny, Rzepiennik Strzyżewski, Pleśna.


Jeśli Pan wydał już Upoważnienia do zgłaszania kandydatów do pracy w ObKW w w/w gminach, to czy otrzymam za Pańskim pośrednictwem upoważnienie do zgłaszania kandydatów na “Mężów Zaufania”.


Lech Michalski
Koordynator Stowarzyszenia RKW
Powiatu Ziemskiego - Tarnów”


Pal licho, że oszukał mnie nie dotrzymując zawartej umowy. Ale on, kandydat do Sejmu, jako Jedynka w okręgu Nr.15, z listy KWW Brauna “Szczęść Boże”, oszukał także wszystkich tych wolontariuszy współpracujących z RKW, którego mieni się przedstawicielem.


O czym świadczy fakt, że Klich (w rozmowie telefonicznej) odmówił  mi wydania dla wolontariuszy z RKW Zaświadczeń do bezpłatnej pracy w komisjach wyborczych jako “Mężowie Zaufania”?


Powyższe pytanie pozostawiam bez odpowiedzi.


Poniżej link do wypowiedzi dr Targalskiego, Prezesa Stowarzyszenia RKW w Radio WNET, z dzisiaj - 30 września 2015 r.




Nie pozostaje mi nic innego, jak wszystkich Państwa, którzy zgłosili się do mnie w celu dopilnowania prawidłowego i uczciwego przebiegu nadchodzących  Wyborów, przeprosić za skandaliczne zachowanie Dariusza Klicha - kandydata na - "Broń Panie Boże!" - Posła RP.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz