wtorek, 26 stycznia 2010

Wnioski DIP

Wnioski o dostęp do informacji publicznej

Faktury Firmy GeoGraf

Dziś założyłem tego bloga, żeby na bieżąco odnotowywać swoje działania jako Strażnika Praw Obywatelskich i umożliwić obserwatorom zamieszczanie komentarzy.

Dziś wysłałem 5 Wniosków. Wniosek dotyczący Schematu Struktury wycofałem, bo uzyskałem wydruk w sekretariacie oraz przyrzeczenie, że Schemat zostanie udostępniony w formacie .pdf
Nie mogłem Schematu wyświetlić, bo był utworzony przez OpenOffice.

Z tego schematu struktury niewiele wynika, poza tym, że w UG jest 18 Samodzielnych Stanowisk Pracy. Pięć podległych Wójtowi, pięć podległych Sekretarz Gminy i osiem Skarbnikowi. Nie wiadomo ile jest Jednostek Budżetowych.

Po przesłaniu Wniosków, pojechałem je podpisać a także podpisać Wnioski zwrócone przez SKO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz